Forum :: Dyskusja ogólna
Witaj Gość   [Zaloguj]
 Tytuł:Meisterurkunde Erwin Eckert, Neiße, 26.01.1936.. 14-03-2010 18:37:24 
heinzeckert2@alice-dsl.net

Gość

Mein Vater Erwin Eckert, aufgewachsen in Alt-Grottkau im Hause von "Paul Eckert", erlernte in Alt-Grottkau den Beruf eines Tischlers in der Tischlerei Escher und legte am 26.01.1936 die Meisterprüfung in Neiße ab. Wir zogen bereits 1939 nach Trebbin, ca. 25 km von der Berliner Stadtgrenze entfernt, in deren Nähe ich heute noch mit meiner Familie wohne! Mitte Januar wäre mein Vater 100 Jahre alt geworden.

Die 2. Aufnahme ist vermutlich um 1922 in Alt-Grottkau, vor dem Hause Eckert, jetzt Kowalkski, entstanden, denn wir schätzen meinen Vater auf ca. 12 Jahre, wo auch seine Mutter und sein Onkel zu sehen sind.

 

 

 



Załączniki
 Tischler-Meister-E-Eck.JPG [137 KB] :: Urkunde der Tischlermeister-Prüfung von Erwin Eckert
 Alt-Grottkau_Eck.JPG [83 KB]
IP Logged
 Tytuł:Zaproponuj lepsze tłumaczenie Odp:Meisterurkunde Erwin Eckert, Neiße.. 15-03-2010 13:56:35 
heinzeckert2@alice-dsl.net

Gość
Tytuł:Zaproponuj lepsze tłumaczenie Odp:Meisterurkunde Erwin Eckert, Neiße, 26.01.1936

Mój ojciec, Erwin Eckert, wychował się w Starym Grottkau w
Strona Pawła Eckert, dowiedziałem się w starym Grottkau
Praca jako stolarz w stolarni i umieścić Escher
z kapitana na 26.01.1936 w Nysie. Przeprowadziliśmy
w 1939 Trebbin, około 25 km od Berlina
Granicy miasta, w pobliżu których wciąż z
moja rodzina żyje! W połowie stycznia będzie mojego ojca 100
Lat.
2. Warunkiem jest prawdopodobnie około 1922 roku w Starym Grottkau,
Przed Eckert z domu, teraz Kowalkski poniesionych w związku
Uważamy, że mój ojciec o 12 lat, gdzie jego
Zobacz jego matka i wujek są.
P.S.: Zaproponuj lepsze tłumaczenie



[heinzeckert2@alice-dsl.net 14-03-2010 18:37:24]:

Mein Vater Erwin Eckert, aufgewachsen in Alt-Grottkau im Hause von "Paul Eckert", erlernte in Alt-Grottkau den Beruf eines Tischlers in der Tischlerei Escher und legte am 26.01.1936 die Meisterprüfung in Neiße ab. Wir zogen bereits 1939 nach Trebbin, ca. 25 km von der Berliner Stadtgrenze entfernt, in deren Nähe ich heute noch mit meiner Familie wohne! Mitte Januar wäre mein Vater 100 Jahre alt geworden.

Die 2. Aufnahme ist vermutlich um 1922 in Alt-Grottkau, vor dem Hause Eckert, jetzt Kowalkski, entstanden, denn wir schätzen meinen Vater auf ca. 12 Jahre, wo auch seine Mutter und sein Onkel zu sehen sind.

 



Załączniki
 Heinz_2007_x.JPG [120 KB] :: H. Eckert 2007
IP Logged
Pokaż stron # 


Powered by ccBoard